Mitt skuldsatta liv

Ännu en dag har gått. Ännu en dag närmare min första tenta. Ångesten börjar infinna sig smått. Jag kommer vara really screwed om jag inte sliter mig från datorn snart och sätter mig framför världshistoriens tråkigaste bok (seriöst, "Mein Kampf" är säkert roligare....). Jag får ännu mer ångest över att jag har beslutat att ta fullt studielån. Nu kommer lilla Louise bli fullkomligt skuldsatt. Jag är girig. Och med tanke på att jag just klickade hem en plattång för dessa lånade pengar så är det konstaterat att jag är en idiot oxå. Men, men....Vad ska man göra? Hoppas verkligen att jag kommer in på sjuksköterska för annars så börjar det bli farligt! Om jag kommer in så blir det bara en termins extra lån tillsammans med tre års lån+jobb. Inte så kommer jag tigga på drottninggatan. Eller ännu värre.....börja jobba på makalös igen! :(

Äsch, äsch....Det ordnar sig nog. Det brukar det alltid göra. Nu ska jag äta risgrynsgröt och plugga.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback