En helt vanlig måndag...med guldkant :D

Hej på er!
Det var ett tag sen vi sågs, eller ja...ni vet vad jag menar. Har haft fullt upp den senaste tiden. Var i Stockholm i lördags och shoppade. Var på drottningatan, i gamla stan och på söder. Är lite stolt över mig själv att jag hittade dit :D Jag har bara varit där en gång och då gick jag inte dit själv så jag var väl inte jättekoncentrerad på vart jag gick. Jag älskar iaf mitt lokalsinne. Även om Ola inte tror mig så har jag grymt lokalsinne. Hittar nästan överallt om jag har varit där en gång :)  
Blev att jag och Ola dygnade på lördagen då bussar strulade och man inte orkade sova. Gick upp 4.30 på lördag morgon och gick och lade mig ca. 5.00 (6.00 vintertid) Jag var ett vrak. Min kropp gillar inte att dygna. Fick moodswings och grälade på stackars pojken lite. Inte lätt.
Träffade även Marie med kompis på filmstaden på lördagen. Det var jättekul. Har nog inte fattat hur mycket jag saknat alla från gymnasiet....
Nej, nu ska jag kolla färdigt på Bert Karlssons lilla skolprojekt och  ska ta mig lite "Ben and Jerry's"-glass :D 
Unnade mig det idag....
  
Blev phish food idag. Chokladglass med kolasås och chokladfiskar, mmmmmmmm....

Kommentarer
Postat av: My

Ben&jerrys...ah...så gott. Efter närmare eftertanke får det bli en tisdag med guldkant för mig tror jag xD...Fika någon dag? Paus från tentaplugget? :)Sitter och försöker motivera mig till att sätta mig med min hemtenta jag...//my

2008-10-28 @ 00:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback