Öhhh...

Jag är seg och jag har inte så mycket att säga....Jag har varit i Norrköping i helgen. Åt mycket, umgicks med släkt och familj, shoppade way too much och kollade på mamma mia för den andra gången. Och den är fortfarande lika bra :D
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tio så jag äntligen får träffa min Ola igen (ja, det låter sjukt patetiskt att sitta och vänta på en kille och nej, jag har faktiskt ett liv. Vänta ni bara!)
Ska hoppa in i duschen och sedan se om mami kan tänka sig att laga mat idag. Skulle vara sjukt uppskattat! :D

En liten låt med The Kooks:

Har inte lyssnat särskilt mycket på The Kooks (hört typ en låt) men såg dom på Jay Leno i onsdags (tror jag det var?) och dom var skitbra! xD

Kommentarer
Postat av: My

Du är inte patetisk. Jag längtar som en galning efter Erik när vi är ifrån varandra, och jag har i allra högsta grad ett liv :). Tex i kväll har jag vart på kör...Fika nån dag? Alldeles för länge sedan vi sågs!!

2008-11-10 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback