Grattis bloggen 1 år!!

Nu är det ett år sedan jag startade min lilla blogg. Har varit jättehärligt att ha ett ställe att skriva av sig alla sina tankar och funderingar. Det är kul att se hur man utvecklats. Började som en halvt osäker, arg, bitter, ibland överlycklig gymnasieelev och nu är jag en betydligt säkrare, lite mindre bitter, lycklig, stabil universitetsstudent med planer på att fly boet och skaffa eget. Ett år har gått och det var ett bra ett. Många härliga personer har jag träffat och några har jag förlorat. Har gett mig in i ett förhållande och har aldrig varit lyckligare. Det är nu ca fem månader kvar tills jag fyller 20 och då försvinner de sista barriärerna som står mellan mig och vuxenlivet. Det ska blir spännande att se om jag fortfarande sitter här om ett år och skriver och vad jag kommer tycka om mig själv då. Kommer jag vara en sjuksköterskestudent? Kommer jag bo kvar i stan? Kommer jag och Ola fortfarande vara tillsammans? Kommer jag ha kvar mina vänner? Kommer jag ha nya vänner? Det finns många frågor och bara ett svar: Vi får se....
GRATTIS BLOGGEN! FY FAAAAN VAD VI ÄR BRA! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback