Blääää!

Nu är Louise inte glad :( Jag sitter här och ska skriva ännu en uppgift. Jag vill inte skriva den och jag vet inte vad jag ska skriva om. Visst det är bara en till två sidor så jag kommer nog fixa det på ett sätt eller ett annat. Ska in imorrn och ska som vanligt göra en jäkla power point och sitta och prata om den :P Jag är inte glad. Fick dessutom välja bort en myskväll med pojkvännen för det här. Honom kommer jag inte träffa igen förrän på fredag.....Jag gillar inte läget.

En sak är iaf positiv, eller två egentligen. Jag har fått mail från Makalös AB och jag ska få lön för dom passen jag gjorde. 600 extra pix klirrar bra i den allt sinande kassan. Den andra bra saken är att jag ska träffa My imorrn. Det brukar alltid muntra upp mig :) Sitta och klaga över skolan, pojkvänner och livet i allmänhet xD

Här kommer en Miss Li låt. Jag har blivit besatt av hennes musik nu. Det är det enda jag lyssnar på (förutom "Party with my pain" som oxå fastnat ordentligt).

Miss Li "I'm sorry he's mine"

Nu måste jag verkligen plugga!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback