Onsdag utan dans :'(

Tjipp på er allihopa! (Eller typ ni tre pers som faktiskt läser min lilla blogg ;P)

Idag har jag varit ledig och det har varit sååå himla gött! har bara slappat. Men mami ringde vid tre och ville mötas upp i stan så det var bara att sätta fart och leta upp närmaste buss. Väl i stan så kollade vi efter bh och kavaj till studenten men någon kavaj hittade jag inte med jag hittade en jättefin axelbandslös bh på Change. Nu är jag all set underklädesvis till balen och studenten :)
Inne på Change så fick jag hjälp av en schysst tjej och hon frågade om jag ville vara med på en underklädesmodevisning som de skulle ha på Blue Moon Bar i sommar. Hahahaha... jag kan verkligen se mig själv strutta omkring på en catwalk i högklackat och bh med matchande trosor. Säkert kommer det bara medelålders gubbar som sitter och dreglar. Mmmmm....lammkött!
Men tydligen skulle det vara relativt påklätt med morgonrockar och kjolar så jag sa att jag skulle tänka på det. Kom igen tjejer, anmäl er med mig! Hahahaha...man måste ju leva lite. Nått att berätta för barnbarnen xD
image95 Victoria's Secret nästa?

På fredag gäller det iaf. Party all night long! Bara så ni vet så bjuder jag på lite snacks typ nachochips med lite dip och kanske lite efterrätt, mums :D Kom alltså inte för mätta.

See ya on friday!

Kommentarer
Postat av: PjuP

Det lät ju skoj :D
Och bra att du kommit igång med bloggandet, bara msn som saknas ;D

2008-05-14 @ 22:28:49
Postat av: linn

vi är dina trogna läsare :D

2008-05-14 @ 23:21:40
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback