Nu gör jag det igen...

Jag sitter jag och kollar på "äntligen hemma" med mor min när jag egentligen ska plugga. Ska ta mig i kragen och börja plugga snart. Funderar på att skriva psykologin imorrn istället men det är nog försent då. Skriver den nog efter DH. Blir en sen kväll igen. Ska ta och lägga in några bilder på min kära blogg oxå, måste visa mina heta shorts som jag köpte idag. Är så sjukt nöjd! Ska även lägga in några bilder på min kära klass på Göteborgs resan. Dom är så söta xD
Nope, ska kolla färdigt på "äntligen hemma"  och sen slappa till tio och sen få panik.
Bye!

Kommentarer
Postat av: queeniequeenie

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:52:02
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback