Födelsedag, sjukdom, dansuppvisning och skola

Tjipp!

Det var länge sen jag skrev på bloggen men jag har faktiskt en vettig orsak. Jag har varit sjuk. Det har hänt mycket de senaste veckorna, jag har fyllt år, 19 big ones. Jag blev sjuk dagen då  vi hade nationella prov i svenska, feber, hosta, ont i halsen och snuva. Det var inte så kul. Sen var jag sjuk i några dagar med feber m.m även på min födelsedag. På min födelsedag upptäckte jag att mina körtlar bakom öronen och i halsen var svullna men jag tänkte inte mer på det. Senare på söndagen så kunde jag inte behålla maten längre utan spydde så fort jag åt nått, så var det på måndagen också. På tisdagen så var jag så dålig att jag var tvungen att ringa till vårdcentralen. min hals var så svullen att jag knappt kunde svälja nått och min näsa var också igensvullen. Det var inte kul.... Dom på vårdcentralen ville att jag skulle komma in direkt så jag ringde Jessica och hon kunde följa med mig för hon skulle också till vårdcentralen. Väl där så tog dom halsprov för sköteskan trodde jag hade streptococker men det hade jag inte så dom fick ta blodprov på mig och jag hade körtelfeber. Jag blev så jäkla sur! Jag ville inte ha det  för det tar så lång tid att bli frisk från det. Men det tog bara två veckor för mig att bli frisk. Yaaaay!

Var en bra fördelsedag iaf. Fick pengar, böcker, startkit från IKEA (hint om att jag ska flytta hemifrån?), örhängen, ett kit så jag kan göra egna örhängen, en grej att ligga på på stranden som man kan vika ihop till en väska och en morgonrock. Det var skitbra presenter tycker jag :D Söt familj jag har! 
Ska

Kommentarer
Postat av: sara

ooj, jobbigt :C skönt att du är frisk nu då :)

2008-05-11 @ 22:19:46
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback