Glad Påsk, hehehe...

Idag är det påskafton och det har varit en intressant dag. Det har inte gått riktigt som planerat... Det är bäst jag tar allt från början. Igår var jag och Pjuppisen på arena och festade. Jag var inte helnykter *host* och dansade. Alla som varit på arena vet att det finns en liten plattform längst bak bakom lilla dansgolvet. Den är inte särskilt hög och jag hoppade från den. Jag trillade lite graciöst omkull och fick lite ont i foten, sen tänkte jag inte mer på det och dansade vidare. När jag kom hem så såg jag att foten var lite svullen. Imorse när jag vaknade och var superfräsch (inte!) så såg jag att foten var typ dubbelt så stor som vanligt och blå. Små varningsklockor började ringa och förstärktes då jag inte kunde gå normalt. Jag haltade omkring som en enbent duracellkanin :P 
    Då min kära mami upptäckte detta så ringde hon till rådgivningen och de tyckte att jag skulle åka till akuten. Hahahahahaha... Sen spenderade man resten av dagen på akuten. De höll på att skratta ihjäl sig nör de såg mig komma hoppandes. Tillslut fick jag en rullstol att sitta i. Tack och lov! Jag tror jag aldrig har fattat hur jobbigt det är att hoppa på ett ben, jag höll på att dö! XD jag har bäst kondis....
    Typ, fyra timmar och en röntgen senare så konstaterade läkaren att det var bara en stukning. Jag fick ett tjusigt bandage och ett par kryckor, det är såååå kul att hoppa omkring på dessa kryckor, jag börjar få damp på dem! jag kan inte göra nått, jag kan inte bära nåt, det suger! :(
    Jag känner mig lite negativ nu....Boo-hoo!
Måste komma på en bra coverstory tills jag börjar skolan igen. Jag ju inte säga sanningen, känns lite för pinsamt. Mami och papi håller på att mobba livet ur mig här. De tycker att det var otroligt roligt att jag skadade mig på det sättet som jag gjorde.

Hmmmm....Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Pjuppis

Hahahha, förlåt.. men hela saken är så komisk xDD
Du kan säga att jag fällde dig ;D

2008-03-23 @ 13:26:03
Postat av: Lojs

Tack för den! Det ska jag fan ta och göra! Dumma Pjuppis!

2008-03-23 @ 20:19:50
Postat av: linn

jises :o Krya på foten! (eller vad man nu säger)

2008-03-24 @ 00:10:32
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Lojs

hahaha....tack Linn!

2008-03-24 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback