Filmkväll

Tjipp!
Igår hade jag och the Pjöpp lite filmkväll, det var skitkul :D
Jag hade äntligen lånat filmen "A clockwork orange" som jag har velat se i typ ett år nu, vi såg den och det är så mysko. Jag vet inte vad jag tyckte om den....
   Jag hade förväntat mig värsta äckliga filmen, typ blod och våld och kroppsdelar här och där men den var inte alls så. Jag har för mig att det var värsta rabaldret när den kom ut att det var för mycket våld. Men det kanske var det då. Jag menar, det var väl inte så många "våldsamma" filmer då...  Fan vad man är avtrubbad av allt våld, vet inte om det är en bra eller dålig sak? Hmmm... Måste nog se den ett par gånger till :)
image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback