As time goes by

Detta är en sorglig dag... Jag sitter nu och tittar på det sista avsnittet av min favoritserie "As time goes by"  på BBC. Jag har blivit helt beroende av den här serien. Det är en riktig tant- och gubbserie. Jag kommer att sakna den! :( 

Jag har shoppat födelsedagspresenter till mamma och Gemma idag. Jag köpte två margaritaglas till mamma. Jessica har oxå köpt två margaritaglas och pappa ska kanske köpa ingredienserna till margaritan :) smarr smarr
image26
(hahahaha... känner att jag har lagt in väldigt många drinkbilder på sistone, nej, jag är inte alkoholist XD Även om man kan tro det ibland) 

Jag köpte ett läppglans, glitterkräm till ansikte och hår, två nagellack och massor av rosa snoddar (lägger in bilder på det senare)till Gemma. Allt är rosa såklart! :D 
Ska även ge henne två plånböcker och en handväska. Hoppas hon gillar det :) 

 


Kommentarer
Postat av: P j u p p

Jag blir alltid så läskad av alla drinkbilder D: GE MIG!

2008-03-04 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback