Studenten, balen och WTAI.... Jag har haft fullt upp xD

Hello there... nu när jag sitter och reflekterar så inser jag att den senaste veckan är en fullständig dimma... Jag har tagit studenten, lyckats med konststycket att bli totalt wasted på studentkvällen och var mindre graciös, jag har varit på bal och började nästan böla när jag insåg att det var den sista gången man såg hela klassen och jag har varit på festival. Jävlar vad mycket! Inte undra på att jag lider av akut sömnbrist. Har sovit dom senaste två dagarna för att ta igen mig. Har så himla mycket att skriva om men jag tror jag låter bilderna tala för sig själva. 

Studenten xD 
Anna, Nina, Marie och My
Anna, Marie och My på champagnefrukosten hos Caroline

Frida J, Lisa och Frida S
Therese och Tove
Victoria, Marie L, Josefine, Caroline, Magdalena och Emma
Emanuel är fin xD 
Alexander och Linus leker coola och ska skjuta korkar (Sköt nästan sönder grannarnas rutor)
Classy! Lisa och Frida S. suger upp spilld champagne från bordet med sugrör....That's how we do it in Sp3ku
Anna och My käkar på, tydligen var det ingen som informerade dom om att man bara ska supa på en champagnefrukost, hehehehe...
Erik, Linus, Jimmy och Alexander posar snyggt för kameran
Efter en underbar studentlunch fick vi som pricken över i:et en cornetto som My uppenbarligen nöjt mycket av, jag för min del hade fullt sjå med att skratta åt Mys glassätarteknik...
Anna njuter obscent mycket av sin glass (jag kan uppenbarligen inte stava onscent men jag försöker)
Jag och My sitter och väntar på att äntligen få springa ut från skolan, vi är i aulan
Jag och Anna i ovannämnda aula
Anna visar sin bästa flört-min, Karlstad-killar aktar er!
Alla har tagit på sig sina studentmössor, nu började det pirra rejält i magen!!! (Emma shows off inför kameran)
Sötisar!!!
Pörnill står och är söt
Jag och Pjupp, vi har tagit studenten!!!!
Linn, Pernilla och Sara, alla jättefina! 
Mamma hade gjort fint på balkongen när jag kom hem xD 

Nej, nu orkar jag inte skriva  mer, jag ska skriva mer inlägg med bilder från WTAI och balen. 

Bye for now...
 


Kommentarer
Postat av: Pörnill

Ja, helt sjukt.. vi är fan vuxna nu :D

Nästa anhalt, arbetsförmedlingen!

2008-06-18 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback