Det var länge sen....

Eftersom jag har fått in klagomål om att jag har blogga för lite så skriver jag ett inlägg nu. Nej, jag har inte dött om någon trodde det...Det är bara så att man har lite fullt upp såhär innan studenten...
Tänkte att jag skulle lägga in lite fina bilder från diverse Göteborgsresor och en förfest som nästan slutade i tragedi...
Drama, drama, drama...

Först Göteborgsresan med Pörnill, Det var en interssant dag och en ännu intressantare kväll, eller hur? hahahaha....har nog aldrig varit eller sett Pernilla så fjortisfull någongång förut....
 Pjupp i bilen
Jag är övertrött och uttråkad
Den hatade gps:en...
Pörnill njuter av sin glass en solig dag i gbg
Jag dricker min eviga cola...
Vår fina utsikt
Paddan, that brings me back....Säger bara: skolresa i nian, all nighter, sovstund...
Pörnill förbereder sig på en shot ren vodka, kommer hon att klara det?
Kom igen!
Yaaaaaay! En full Pernilla = en rolig Pernilla
Jag, supersnygg i min nya hatt....hahahaha...
Väl framme på trädgården, Pjupps gömmer sig bakom en badboll vi hittade där
Dom söta killarna vi hängde med
Jag med samma boll, apfull, därav den snygga minen och posen
Pernilla försöker sno kameran

Nej, jag orkar inte lägga in några mer bilder nu... Måste få lite beautysleep, jag tar ju faktiskt studenten imorrn....

See ya when I see ya!

"För vi har tagit studenten, fy faaaaaaaaaan vad vi är bra!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback