The boyfriend issue

Hello there!
Idag har jag varit på stan med My, var tvungen att prata ut med henne om ett samtal vi hade igår, nämligen att vår allas älskade lilla My har skaffat pojkvän! xD Detta togs emot med chock eftersom det var ett tag sen vi sågs och senast jag träffade henne så var hon singel. När det kom fram vem denna mystiska pojkvän var så blev jag ännu mer förvånad eftersom jag inte visste att hon var intresserad av honom (speciellt inte efter en spykavalkad utan dess like som slutade med att hon fick äran att tala med denna killes mor), men efter nogrannt övervägande så kan jag förstå hur kärleken spirade mellan dessa två. Jag är sååååå glad för hennes del! (jag är inte sarkastisk om någon trodde det) Men jag måste nog träffa honom några gånger innan jag godkänner honom helt. Jag måste ju kolla ifall han är god nog åt henne! 
Det känns lite som att alla har pojkvänner på gång nu. Sommarkänslor? Det vackra vädret inspererar till starka känslor och lite mer eller mindre permanenta strul ;P Själv har jag, den eviga singeln, också blivit biten av kärleksmyggan. Jag har fått ett sug efter en pojkvän att mysa med. Vi får se hur det går med det med tanke på hur bra jag är med the opposite sex.  
Såg en viss person på stan idag och hälsade. Mitt hjärta satt i halsgropen och jag tror att jag aldrig har varit så nervös i mitt liv. För ett hej...Jag börjar bli sådär patetisk som jag lovat mig själv att aldrig att bli. Personen var dessutom snyggare än jag mindes så det hjälpte inte direkt! Jag vet inte om jag vågar gå ut imorrn på en viss fest. Kommer säkert blir helt pinsamt full för att jag inte vågar möta den här personen nykter. Får se hur det går, My ska vara nykter så om jag blir pinsam så kanske hon kan ta tag i mig och dra in mig i köket och hälla i mig nybryggt, starkt kaffe xD 

Alkohol, vän eller fiende? 


Kommentarer
Postat av: Myy

Hur går det? Nyfiken :) Dessutom tycker jag att det skulle sitta fint med fika el nått nån dag xD Hade!!

2008-07-29 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback