Jag vill!

Tjipp o'hoj i skogarna!
Jag sitter framför datorn nu (nähä?!) och filosoferar. Hahahaha....Filosoferar är väl att ta i men jag tänker iaf. Jag vill bara att mitt liv ska starta någongång, det känns som att jag trampar vatten och inte kommer någon vart. Vid det här laget så kommer jag att bo kvar i Karlstad tills jag är 65 med 13 katter. Livet är tråkigt!
Jag gör samma saker om och om igen. Går på stan (trots att jag inte har råd), badar, solar och ligger hemma och degar. Veckans höjdpunkt är fredagarna och arena. Hur patetiskt låter inte det? Jag vill göra nått! Jag vill åka till Norge och jobba, jag vill tågluffa, jag vill ha en fylleweekend i Ibiza som jag inte minns nått av, jag vill tatuera mig, jag vill åka till Australien och bo i kollektiv och jobba, jag vill dra till London. Jag vill, jag vill, jag vill.....!
Kommer något av det här att hända? Kanske, men då måste jag få arschlet ur vagnen och få det att hända! Ingen kommer göra det åt mig (tyvärr)

Nån som är med mig?

Make it happen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback