Two in the morning....

Jag sitter och panikar lite inför veckan som kommer... Jag har så jävla mycket att göra att jag mår illa.
Det är typ bara ett dygn kvar tills skolan börjar igen och det känns som att jag håller på att bli sjuk.
Jag vill bara sluta snart. Jag vill komma här ifrån. Men jag är samtidigt rädd för vad som kommer att hända när jag slutar skolan. Det okända.....

Jag vill helt enkelt bara få allt serverat för mig. Jag är en sån jäkla latmask. Det är skrämmande att tänka på att det är bara jag som kan påverka min egen framtid men det är spännande samtidigt. Allt är så blandat! Uuuuuuu......
Ibland vill jag bara försvinna eller bara stanna tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback