Torsdag...

Idag är det torsdag och det är väldigt skönt tycker jag, det är snart helg. Jag blev så glad idag för jag fick veta att vi har eget arbete i religion och det betyder att jag slutar 11.30 och jag har sovmogon på torsdag :D
        Ikväll ska jag och My vara representanter för samkultur och det ska bli intressant. Lotta grabbade tag i oss och övertalade oss(=mutade oss med biobiljetter). Äsch, något måste väl man göra för sin skola men jag ska inte ringa några samtal till nior *host*
         Imorrn ska jag gå på bio med gänget (My, Anna, Marie och Frida), vi ska se "Försoning". Vi ska ta med oss massor med näsdukar. Vi kommer nog att gråta som små barn XD Booo-hooo.....
Jag hoppas att den är bra :) 
         image3
Igår var jag, pappa och mamma på IKEA och det var kul! Jag fick en ny golvlampa och nu är det jätteljust här inne. Vi var också inne på plantagen och kollade in rean. Jag fick 2 nya växter för pappa dödade mina.
        Det ska bli så jävla gött med helg. Jag kan knappt vänta tills jag får studiebidraget. Då blir det party! Jag är så himla sugen på appletini's *Dregel*
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback