Ännu en dag i mitt liv....

Ännu en dag har gått i mitt liv... och jag känner att den är bortslösad. Jag har dushat, packat och fikat hos Jessica. Det har varit en jättetråkig dag. Don't get me wrong jag älskar min syster och min familj men jag känner att jag trampar vatten. Jag kommer ingenstans. Jag sitter fast. Jag får nästan lite panik. Jag vill att något stort ska hända snart, men varje gång något stort händer mig så brukar det vara åt det sämre. Typ nån dör. Hahahaha vad positiv man är :)

I fredags var jag och gänget på bio. Vi såg "Försoning" och den var helt otrolig. Jag tror jag aldrig har reagerat så stark på en film som jag gjorde när jag såg den här. Jag var helt i chock. Jag kunde knappt prata efteråt. Den var sååå bra!  Inte alls som en klassisk romantisk krigsfilm. Den var väldigt händelselös på actionfronten men det var bara bra. Det var väldigt många undertryckta känslor, händelser. Det var så otroligt vackert foto och musik. Det var helt fantastiskt hur de hade klippt. Man såg saker ur olika personers synvinklar.  Det är en av de bästa filmer jag någonsin har sett.

Till helgen ska man till Norrköping och hälsa på moster oh kusinerna igen. Det ska bli jättekul men just nu skulle jag nästan hellre gå ut och festa istället. FF hela helgen skulle inte sitta helt fel ;)  Jag ville bara vara lite oansvarig ett tag. Får ta igen det helgen efter XD hihihihi.....

Jag var bara tvungen att sätta in en bild från filmen :D
p.s. Jag vill ha hennes klänning :) Är den inte underbar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback