Segooo......

Åh.... jag är så seg. Jag skulle ha pluggat på svenskan till provet i morgon men som vanligt så är jag helt inkapabel att börja plugga i tid. Jag är en deadline junkie.... :P
Jag testade att locka håret med plattången istället. Jag är effektiv  *host*
 Det blev faktiskt ganska bra. Jag slipper iaf att ta fram den sega locktången varje gång jag vill locka håret. Den tar typ en halvtimme att bli varm.... 
 
 
Här är resultatet... Inte helt illa för att vara första gången jag gjorde det tycker jag XD

Hahahaha.... när jag lade in bilder så hittade jag fina förfest bilder. Jag, Pjöpp och Linn som sjunger singstar. Tänkte visa er hur fina vi är ;)

     

Så snyggt! Hehehehe....

Ska snabbt förklara lite vad som händer på bilderna:
Bild 1: Pjöpp och Linn sjunger som om det gällde livet :)
Bild 2: Jag tar ett litet solo (diva)
Bild 3: Linn tar ledningen, hon lägger verkligen ner sig! Är det en ny singstar som vi ser?
Bild 4: Pjöpp och jag kör duell. Det är nära...
Bild 5: Jag är en så värdig vinnare, jag kastar det inte alls i deras ansikten ;D
Bild 6: We see a new star being born... Pjöppzilla!

Det var allt för den här gången, vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback