WTAI 2008

Har varit seg med att lägga in bilder från WTAI men här kommer några:
 På väg till festivalområdet, ungefär här var vi när Dirty Pretty Things började spela, panik!
 Pernilla njuter av DPT-konserten, viftar lite snyggt med sin krycka
 DPT
 Carl :D
 Otroligt pinsam bild som jag inte tänker kommentera, jag kan bjuda på den :P
 Linn och My som vi var med under festivalen, sjukt bra stängsel-lyftare!
 Vad vore en festival utan baja-major?
 Queens of the Stone Age
 Qotsa <3
 Josh Homme
 Foo Fighters
 Foo Fighters igen
 Dave Grohl, den enda bra bilden jag fick av honom, någon ge mig en bra kamera!

En av de bästa upplevelserna som jag har haft! Går inte att beskriva med ord. Vet inte om det gick bättre med bilder men här är resultatet :)

Kommentarer
Postat av: Marie.

HEJ Louise nu har jag hittat hit :D



Det här var kalas att se:D

Dave är inge töligt stilig eller så!

verkar som ni hade grymt kul iaf.



Hoppas allt är bra med dig,

Sköt om dig,

vi hörs :)



KRAM Marie A.

2008-08-14 @ 11:59:15
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback