Lördag

Hej allihopa!

Nu sitter jag och lyssnar på The Presets och drar ut på att göra  mig iordning....Ska på en inflyttningsfest ikväll hos en vän till en vän, ska bli kul men är lite nervös...Massa folk man inte känner är kul men lite läskigt xD Ska träffa den "mystiska" personen innan, vet inte om det finns någon som inte vet vem det är men jag ska fortsätta att vara lite diskret ett tag till. Efter festen blir det nog en tripp till Kil. Ska bli kul :D
Idag kom Pörnill hem från Göteborg och det är kul, känns som att det var länge sen vi träffades.
Igår var det filmkväll hos Marie och det var skitkul att träffa alla igen, "gänget". Fick veta att Marie ska flytta, hon ska börja på internat i en stad nära Stockholm. Nästa vecka. Känns konstigt att det nog var den sista gången vi alla var samlade...Lite sorgligt :(
Borde nog göra mig iordning nu....

Ha en härlig lördagkväll!
Bye!


Kommentarer
Postat av: sara

jag vet inte än :C

2008-08-10 @ 21:23:11
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback