'ello!

Hahahhaa...jag tror jag aldrig har fått så många kommentarer som jag fick under mitt näst senaste inlägg xD Nyfikna? Jag kommer att hålla er på halster en liten stund till. Än så länge är inget klart och jag vill inte säga för mycket ;)
 
Stockholm var okej, inte den roligaste resan jag gjort men inte den tråkigaste heller. Jag har upptäckt ännu mer definitivt att jag inte vill ha barn på minst tio år, om alls. Låt oss bara säga att min söta, snälla systerdotter inte var så trevlig hela tiden under resan. Jag är definitivt för omogen för att resa med barn :P
Var på gröna lund, junibacken, naturhistoriska riksmuseét och gamla stan. Hälsade även på hos släkten som var ovanligt trevlig (vissa delar av den iaf, de andra delarna är alltid trevliga). Jag har också upptäckt att min känsla för Stockhom är oförändrad, jag gillar inte den staden. Skulle aldrig kunna flytta dit, den känns så kall. Helt olik Göteborg (som jag älskar! Ge mig ett jobb där så flyttar jag direkt!) som är varm och härlig :D 

imorrn så blir det filmkväll hos Anna eller Marie. Det ska bli kul för det var länge sedan vi träffades. My kommer oxå. Efter det blir det en tripp till den mystiska personen xD det ska oxå bli kul, jag har saknat honom sjukt mycket! hahahahaha....jobbig jag är :P 

See ya when I see ya! 
Bye  

Kommentarer
Postat av: Myy

Grums tomorrow!!!!!! Hur tidigt på en skala åker du till nattkavaljeren xD? Kul att ses imorrn iaf! Allt för länge sen sist tycker jag allt!! Storgatan i kil måste vi ju avklara nån dah med!!

2008-08-07 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback