Blahaha

Nu sitter jag här och tittar på "Never been kissed" och har det stora dilemmat om jag ska se färdigt den filmen eller se "So you think you can dance", livet är svårt....^^
Mr. O åkte hem tidigare idag och det känns konstigt att vi inte ska ses på flera dagar (han ska åka bort) och jag saknar honom redan. Det är så konstigt att man är van att vara ensam och sen helt plötsligt så känns det jättejobbigt att vara för sig själv... Not good! Det här är precis varför jag har varit rädd för att vara i ett förhållande med någon, man blir så jäkla osjälvständig (alla kanske inte blir så men jag tror dom flesta). Hela ens humör beror på vad en person säger till en och man kan helt plötsligt inte gå tio minuter utan att kolla mobilen. Ens vänner blir helt plötsligt inte högsta prioritet och man försöker balansera så att ingenblir sur. Det är konstigt och udda men jag skulle inte vilja vara utan det, inte nu iallafall. Sängen känns plötsligt väldigt tom och ensam. Jag vill inte sova själv..... Nån som vill göra mig sällskap? xP

Nej...Nu ska jag bli lite positiv. Imorrn ska jag till claratappen och göra en blodgivarintervju och provtestning som avgör om jag kan bli blodgivare. Hoppas det går bra, så kommer testerna tillbaka. "Louise du har HIV...." hahahhahaa.....whoopsie! Neeeej...jag tror det går bra :D

Senare imorrn kväll så ska jag och Pjöpp ha pyjamasparty och jag har hört ryktas att en viss "Sex and the city"-film kan ses då. Yaaay! Säger jag då xD Ska bli kul att träffa henne igen efter typ en veckas uppehåll utan kontakt. Weird....jag tror vi aldrig har varit ifrån varandra så länge förut. :( Väldigt udda...Saknat henne

Jaja....Det blev "So you think you can dance" tillslut, för alla er som desperat ville veta det ^^

see ya when I see ya
Bye!


Kommentarer
Postat av: Chris

Kan upplysa damen om att "Never Been Kissed" slutade lyckligt. Precis så amerikanskt sockervaddssött man kan föreställa sig.



Har inte tålamod med fler talangdokusåpor. Kollar online vem som vann till slut. Det fantastiska med att vara efter i nästan varenda program som visas...



Och sen, ja, det är meningen att du ska åka emotionell bergochdalbana ett tag nu. Vi andra får försöka stå ut. :)



För övrigt kan jag upplysa om att jag tänker länka från min blog till dig. Bara så du vet. Förväntar mig en länk till min blog på denna rosa sida nästa gång jag tittar förbi. Vågar du länka till storasyster? :)



Kram på dig vännen!



Systeryster

2008-08-13 @ 01:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback