min stackars fot...

Här kommer som utlovat lite bilder på min stackars stukade fot. Den ser väldigt äcklig ut på vissa bilder. Så går det när man shakar ass på arena XD

Tisdagen den 25/3, jag fick den brillianta iden att fota min fot efter en heldag på stan, den är så fin, hehehehe...

   

Onsdagen den 26/3, skulle duscha och tog av bandaget, fotade foten av morbid nyfikenhet XD

  

Vet inte riktigt vilken dag jag tog dom här fotona men jag tror att det var på lördagen den 29/3, som ni ser har svullnaden gått ner till nästan vanlig fotstorlek, yaaaaaay!!!!

   

Detta är alltså min vackra fot :D Hoppas ni har njutit av de fina bilderna, hehehehe....

Nu måste jag gp och lägga mig, vill inte vara ett totalt vrak imorrn :)

Bye

Kommentarer
Postat av: p j u p p

HAHAHA, aah, shit.. nu kommer jag ju inte kunna sova xDD

2008-04-03 @ 00:18:36
Postat av: linn

din stackare :o

2008-04-03 @ 00:20:09
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: sara

alltså jävlar xD herregud, va BLÅ!!! :O hoppas du inte har allt för ont bara :P

2008-04-03 @ 00:23:10
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback