Tankar...

Jag satt på bussen idag och tänkte på hösten. Det är ju höst/vinter nu och det suger. Jag hatar hösten. Jag får alltid ett släng av höstdepressioner och det är jättetråkigt... Jag hatar att vara nere, jag hatar nästan alla när jag är på det humöret. Allt är hopplöst, ingenting har någon som helst betydelse. Det är så jobbigt att vara pigg och glad och att vara en duktig flicka som gör allt med ett leende.

Varför blir det så att man alltid just på hösten blir jättefilosofisk och sitter och funderar över sitt liv och kommer fram till att det är skit. Jag tycker egentligen inte att mitt liv är skit men ibland känns det bara meningslöst.
 Är det vädret som gör att allt suger? Vi bleka svenskar får våra första solstrålar på ett halvår på våren och förtränger att vi någonsin haft höst och vinter och sen när regnet börjar komma och solbrännan blekna så blir vi lika förvånade varje gång!  Vadå? Är det fler årstider i Sverige? Det hade jag glömt....
Jag tycker att vi borde bojkotta hösten och vintern totalt och åka till Spanien istället :) Jag vill ha sol!  


Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Jag röstar på att alla går i ide fram till mars eller nått >____

2007-11-14 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback